vineri, 29 iunie 2012

summer time


Un comentariu:

  1. Ma tot uit de o vreme la imaginea asta. Imi place, dar nu pot sa fac abstractie de prezenta numarului de inmatriculare, care ma deranjeaza. In opinia mea, nu foloseste imaginii. Pe strada eu nu sunt receptiv la astfel de cadre, si-l invidiez pe Adi pentru acordarea sa pe alta lungime de unda a fotografiei.
    Eu as fi cadrat cu mai mult tavan, care are linii de fuga spre centrul de interes, reflexul din parbriz, comentat foarte bine de abtibildul cu soarele. Poate as mai fi luminat un pic cerul reflectat, poate si soarele.
    Imi spun de multa vreme ca nu o sa mai cedez impulsului de a comenta "constructiv" o imagine, dar iata ca nu m-am putut abtine..

    RăspundețiȘtergere

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.