luni, 28 mai 2012

Wet Jump

Wet Jump, Bucuresti zona Unirea 2012

Ploua si iar ploua!
Tot timpul vor fi discutii despre aparatele foto. E o zona extrem de cercetata de fotografi in general. Se zice chiar ca amatorii isi concentreaza energia pe aceste aparate, profesionistii pe imagine. Daca ar fi asa inseamna ca sunt un profesionist desavarsit, pentru ca am asa un mic respect fata de noile aparitii si ma intereseaza prea putin cele tehnice.
Am trecut, din maxima comoditate, din nou la micul meu Ricoh. O placere!
O multime de fotografi detesta Fuji X100 din cauza lentorii AF-ului. Pai despre Ricoh GX200 ce sa mai zicem? Este melc. Nici nu mai exista in nici un clasament decent. O porcarie, ce mai...
Dar asta nu ma impiedica sa-l am in buzunar. Totul e sa vezi, sa vrei, sa tragi.

Am stat cam 15 minute in ploaie, pe langa intersectie, urmarind si pozand oamenii care treceau printre masini, sareau, alergau. Am facut cam 20-30 poze. Prima e buna, fiind si motivul pentru care am zabovit. Restul e apa de ploaie.

Un comentariu:

  1. Stii vorba inteleptului: cel mai bun aparat de fotografiat e cel pe care il ai la tine:D Bravo, imi place saltul! Ca idee, am vazut o serie pe 1x, unde punctul de statie era in dreptul unei baltoace si erau surprinse diverse salturi "la balta":D

    RăspundețiȘtergere

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.